Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Siemanko!!

Siemanko!!
30/01/2007 17:00:39

                                                   Siemanko!!!

To jest mój trzeci blog!! Kurcze nie wiem co napisać! Poczzątki są zawsze trudne!!

DObra jak wam mijają ferie! Ja co roku na ferie jestem chora! Normalnie mam pecha!!

I w tym roku też! Cały tydzien musze siedziec w domu! Moze następnny tydzien bedzie fajniejszy. Kończe to moje gadanie! Za dużo nie napisałam ale to szczegół!

 

 

                                        Pozdrowienia dla wszystkich!!!!!!!

 

                                                             PaPaTkI


Głosuj (0)

alka-aluska ||| [Powrót] Komentuj

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
kuba ziom
Siema spoko kolejny



no coments!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
31/01/2007 18:39:25
| brak www

ŻÓDKA
Ala zawalisty blog. Gratulations!
Wpadnij do mnie. Tzn.na mojego bloga heh :D Pozdro
31/01/2007 13:16:17
| brak www

KlarysiA
Siemka Alusiu!!!
Kolejny extra blogasek się zaczyna =) Mam tylko jedno małe zastrzeżonko: piszesz troche za dużo wykrzykników (prawie pod koniec każdego zdania). Ale to tylko mały szczegół =] Wszystko inne jest SUPER! Bardzo mi się tutaj podoba (a szczególnie muzyka) Pisz tak dalej.
U mnie ferie lecą po staremu... Jedyny plusem jest to, że w piątek wyjeżdżam na 3 dni do siostry Ale możliwe, że będę troche na gg i skype (moja siorka ma interen - chwała Bogu ;-) No nic... Do zobaczenia jutro (na gg i skype XD)
Papatki i uściski =)
30/01/2007 21:48:52
| brak www








Design by Angel. Powered by Blog4u.pl