Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
spoko //// alka-aluska

NuDy~NuDy~NuDy
8/02/2007 10:11:56

                              Siemka!

 

   Kurczę wczoraj napisałam taką długą notkę ale mi sie skasowała. Byłam strasznie zła. Ale opiszę w skrócie kilka dni. W poniedziałek przyjechały moje siostry. Nie miałyśmy co robić. Dominika była troche na mnie zła. Ale później jej przeszło.Nie spałyśmy całą noc <he he>. Dziewczyny pojechały w środę. Ja

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

alka-aluska ||| [komentarzy 3] Komentuj

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Siemanko Ziomki!
1/02/2007 12:53:29

                                       Hej!

 

Sorki ja wczoraj nie mogłam nic napisać bo coś mi sie zepsuło. Wczorajszy dzień był niezaciekawy. Byłam u babci i takie tam. Nie miałam co robić bo prawie wszystki moje koleżanki pojechały gdziesz na ferie. Tylko Klara była ale jej sie komp psuje.

Wielka szkoda :( :( :(

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

alka-aluska ||| [komentarzy 5] Komentuj

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo




Design by Angel. Powered by Blog4u.pl